قوانین و مقررات فروشگاه

regulation

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی فروشگاه میرکمالی به دقت مطالعه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت میرکمالی شاپ هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه میرکمالی به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه میرکمالی است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه میرکمالی از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه میرکمالی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه میرکمالی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه میرکمالی اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه میرکمالی استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه میرکمالی ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه میرکمالی به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

فروشگاه میرکمالی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
فروشگاه میرکمالی متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه میرکمالی، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه میرکمالی، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه میرکمالی جزئی از اموال میرکمالی محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه میرکمالی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه میرکمالی محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط فروشگاه میرکمالی و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار فروشگاه میرکمالی است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت فروشگاه میرکمالی و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، ربات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای فروشگاه میرکمالی محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات فروشگاه میرکمالی، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. فروشگاه میرکمالی محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال را نیز به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن مذکور جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی https://MirkamaliShop.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت فروشگاه میرکمالی هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از MirkamaliShop.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره به غیر از آنچه در خود سایت معرفی شده است ندارد و غیر از مواردی که در سایت معرفی شده هیچگاه با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت و پردازش سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
فروشگاه میرکمالی به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه میرکمالی به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. فروشگاه میرکمالی همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه میرکمالی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه میرکمالی محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بررسی سفارشات نیز با توجه به روش ارسال مشتری تحت بررسی قرار می گیرد.
فروشگاه میرکمالی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه میرکمالی محفوظ است.

خسارت در هنگام حمل و نقل

فروشگاه میرکمالی همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. لذا با توجه به ماهیت حمل و نقل ممکن است خساراتی به بسته در درصد بسیار کمی از کالاها وارد شود لذا قبل از تحویل کالا و امضای دریافت آن حتما بسته را از نظر سلامت ظاهری بررسی کرده و در صورت وجود مشکل از تحویل آن خودداری فرمایید و با ما تماس حاصل نمایید در غیر اینصورت فروشگاه میرکمالی مسئولیتی در قبال تحویل کالای آسیب دیده نخواهد داشت.

سرویس مهلت تست ۷ روزه فروشگاه میرکمالی

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، فروشگاه میرکمالی این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاها تا ۲ روز پس از تحویل در چارچوب قوانین گارانتی محصول طبق بند های زیر و قسمت ضمانت بازگشت کالا قابل تعویض می‏‌شود.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه میرکمالی کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.
آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
در صورت ارسال کالا برای واحد مربوطه جهت بررسی مشکل و اینکه ضمانت بازگشت وجه یا تعویض کالا شامل آن محصول می شود یا خیر در صورتی که واحد مربوطه این حق را به مشتری نداد تا ۳۰ روز مهلت دارید جهت پیگیری و بازپس گیری کالای خود اقدام نمایید در صورت عدم مراجعه و عدم پیگیری بعد از ۳۰ روز فروشگاه میرکمالی هیچ تعهدی بابت نگهداری کالا نخواهد داشت و ارسال کننده حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.
برای استفاده از سرویس تضمین تعویض ۳ روزه فروشگاه میرکمالی، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. این نکته مهم قابل ذکر است برخی کالاها (تعداد آنها بسیار کم هستند) که پس از ثبت سفارش به خریدار اعلام می شود از آنجایی که فروشگاه میرکمالی کالای سفارش داده شده را موجود ندارد و مجبور است از همکاران تهیه کند امکان عودت کالا و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای به هیچ وجه ندارند و فقط در صورت خراب بودن کالای ارسالی و مشکلات فنی این مهم پذیرفته می شود در این دسته کالا ها ابتدا به مشتری اعلام میشود که کالای وی جزو این گروه سفارشات است و در صورت پذیرفتن و قبول وی کالا برای خریدار ارسال میشود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط فروشگاه میرکمالی دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه میرکمالی به اتمام برسد، و فروشگاه میرکمالی امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.
در مورد عطر و ادکلن این موضوع را مد نظر داشته باشید در فروش اینترنتی این محصول تصاویر به دلیل تفاوت ورژن ها و مدل های جدید که شرکت ها ارائه میدهند ممکن است تصویر با کالای رسیده به دست شما کمی متفاوت باشد اگر ورژن خاصی از مدلی مد نظر شماست قبل خرید باید این مهم را مکتوب در سفارش خود در بخش توضیحات بنویسید.
کالاهای سفارشی (خرید از خارج از کشور) که آن کالا فقط برای مشتری از خارج از کشور خریداری و تحویل میشود کلا جزو گارانتی بازگشت کالا نمی باشند.
کالاهای حساسیت محور که مستقیما با سلامت انسان در تماس است مانند کالاهایی که با پوست بدن در تماس هستند مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ایمنی مانند ماسک تنفسی ، لوازم شخصی برقی همچون لیزر موهای زائد بدن ، انواع ریش تراش ها و لوازم جانبی آنها مثل سری یدک و تیغه ، بادی گروم ها ، اپیلاتور ها ، موزن های گوش و بینی ، قیچی، موچین و … فقط در صورت ارسال اشتباه و خرابی قابلیت رسیدگی دارند و به دلایلی مانند نداشتن کیفیت به زعم خریدار و هر آنچه از این دست امکان بازپس گیری وجود ندارد لذا خریدار میباست قبل از خرید تمام تحقیقات خود را در این زمینه انجام دهد و تصمیم خود را بگیرد سپس اقدام به ثبت سفارش نماید. در صورت ارسال اشتباه خریدار موظف است کالا را در شرایط اولیه و بدون استفاده به فروشگاه برگرداند در غیر این صورت عودت کالا میسر نیست.
ارجاع و یا تعویض لوازم آرایشی و بهداشتی و گریم به علت مسائل بهداشتی تحت هیچ شرایطی مگر ارسال اشتباه کالا ارجاع و تعویض نمی شوند لذا قبل از خرید تصمیم نهایی خود را گرفته سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید. در مورد گلاه گیس این توضیح نیز قابل ذکر است به دلیل دست ساز بودن و نوع آرایش مو جهت قرار گیری روی سر تمام کلاه گیس ها اختلاف ۱۰ درصدی ممکن است بین محصول سفارش دادن شده با تصویر محصول وجود داشته باشد لذا دقیق به این موضوع اشراف داشته باشید که این مهم منجر به ارجاع و تعویض نخواهد شد.
در مورد ماشین های اصلاح لازم به ذکر است ماشین های اصلاح بعضا با اینکه پلمپ هستند اما روی قاب آن خط و خش هایی بسیار ظریف ممکن است مشاهده شود که برخی خریداران به آن حساسیت نشان می دهند (دلایل مختلفی دارد مثلا در حمل و نقل در داخل کارتن حرکاتی که در جعبه ممکن است برای ماشین اصلاح ایجاد شود و یا جنس خود قاب ماشین اصلاح که عمدتا قاب های براق در ماشین های اصلاح این اتفاق برایشان می افتد) اگر کالاهای فوق به صورت پلمپ کارخانه برای خریدار ارسال میشود و این مهم را خریدار اشاره کند این مهم جزو برگشت محصول محاسبه نمیشود چرا که هیچ گونه دخل و تصرفی فروشگاه میرکمالی با توجه به پلمپ بودن محصول ندارد اما اگر پلمپ نبود و خط و خشی روی ماشین اصلاح مشاهده شد خریدار فرصت دارد این مهم را خیلی سریع نهاتا تا ۲۴ ساعت به فروشگاه میرکمالی اطلاع دهد. در صورتی که ارسال اشتباه از سوی فروشگاه میرکمالی باشد کالا بدون هیچ مشکلی قابل عودت خواهد بود به شرطی که کالا از پلمپ خارج نشده باشد.
کالاهای برقی که سفارش آمریکا هستند با ولتاژهای ۱۱۰ ولت یا … کار میکنند که اگر آنها را به برق شهری کشور با ولتاژ ۲۲۰ ولت متصل نمایید موجب سوختگی و از کار افتادن آن محصول می شود لذا کلیه عواقب اتصال محصولات برقی به برق با ولتاژهایی به غیر از آنچه روی محصول یا بسته بندی محصول درج شده باشد به عهده مشتری بوده و خرابی و سوختگی به دلایل فوق، شامل گارانتی یا امکان برگشت محصول نمیباشد به همین منظور برای جلوگیری از اتفاقات این چینین میبایست قبل از استفاده راهنمای محصول خریداری شده را مطالعه نمایید و در صورت نیاز برای استفاده از مبدل برق برای تبدیل به برق مصرفی در کشور (۲۲۰ ولت) مبدل برق مناسب را تهیه کنید.
انواع کالاهایی که در صفحه محصول ذکر شده است “موجود – خریداری شده از آمریکا” یا هر کشوری که وارد شده ، این کالاها جزو کالاهای سرویس خرید از خارج از کشور است و فقط برای اینکه مشتری زمان زیادی صبر نکند وارد شده اما قوانین آن دقیقا مانند سرویس خرید از خارج از کشور است بدین معنی که فروشگاه میرکمالی فقط ضمانت سلامت فیزیکی کالاها را بر عهده دارد و کالاها کاملا پلمپ است و اگر هر گونه مشکلی در آن کالا وجود داشته باشد فروشگاه میرکمالی گارانتی کننده صحت عملکرد کالا به دلیل پلمپ بودن نخواهد بود (همانطور که عرض شد قوانین آن دقیقا مانند سرویس خرید از خارج از کشور است با این تفوات که فقط زودتر به شما تحویل خواهد شد) بنابراین تحت هیچ شرایطی ارجاع و تعویض نمی شوند.

لازم بذکر است موارد فوق درصورتی ترتیب اثر داده می شود مشکل فنی و ایرادی در کالا وجود داشته باشد و یا اینکه در تماس با بخش ارجاع کالای میرکمالی دلیل قانع کننده ای برای بازگشت کالای ارائه شود لازم بذکر است در صورت بازگرداندن کالا هزینه ارسال آن به میرکمالی بر عهده مشتری است.
در صورتی داشتن شرایط لازم برای عودت کالا و توافق برای بازگشت وجه ، از زمانی که کالا به فروشگاه میرکمالی تحویل شود بین ۱۰ تا ۱۵ روز وجه به خریدار برگردانده می شود.

 

سرویس خرید از خارج از کشور

در فروشگاه اینترنتی میرکمالی کالاهایی وجود دارد که در توضیحات اشاره شده است که در صورتی که مشتری تمایل به خرید آن کالا را داشته باشد باید از خارج از کشور خریداری سپس به مشتری تحویل داده شود به همین رو میرکمالی قوانین و شرایط این مهم را روشن و شفاف اعلام کند که هیچ گونه شک و شبه ایجاد نشود که در ادامه به شرح این قوانین خواهیم پرداخت:

فقط کالاهایی خرید می شود در چارچوب قوانین کشور باشد و به عبارتی با قوانین پستی و گمرکی بین المللی و جمهوری اسلامی ایران مطابقت داشته باشدلذا مسئولیت درخواست موارد غیر مجاز و ممنوعه بر عهده کاربران است. در صورت شناسایی سفارش غیر مجاز، میرکمالی در هر مرحله از فرایند خرید حق توقف و لغو سفارش های ممنوعه وغیر قانونی را دارد و می تواند مراتب را به مراجع ذیصلاح گزارش نماید.مواردی که مطابق این شرایط مصداق فعالیت‌ها، مبادلات و کالاهای ممنوعه باشند در شمول حمایت‌های میرکمالی قرار نخواهند گرفت.
فروشگاه میرکمالی بعنوان کارگزار است یعنی فقط در این سرویس این نقش را ایفا میکند که کالای شما را از خارج از کشور خریداری کند و درب منزل به شما تحویل دهد بنابراین نقش پاسخگو در عملکرد کالای سفارش داده شده ، گارانتی کننده ، تبعات استفاده از کالا پس از استفاده و هر آنچه خارج از سیکل خرید کالا و تحویل به شما باشد را ندارد و هیچ مسئولیتی بر عهده میرکمالی نمیباشد بنابراین تمام تحقیقات و بررسی های خود را قبل سفارش انجام دهید.
سلامت و اصالت کالا (به غیر از بسته بندی) فیزیکی سفارشات مورد ضمانت میرکمالی است و هرگونه آسیب در فرآیند حمل و ارسال کالا، مشمول گارانتی برگشت ‏وجه بوده و کل مبلغ کالا از سوی میرکمالی به مشتری بازگردانده خواهد شد نکته مهم اینکه آسیب هایی که در فرایند حمل رخ نداده اند و خطا از مبدا توسط فروشنده کالا رخ داده است، مشمول ‏گارانتی برگشت وجه نمی‌باشد. بروز اشکال در عملکرد دستگاه‌ها یا اینکه در یک کالا لوازم جانبی محصول کم باشد یا نباشد از این دست است چرا که میرکمالی پلمپ خریداری میکند و پلمپ تحویل می دهد ( در بعضی از کالاها ممکن است گمرک تمایل داشته باشد کالا را باز کند که این خارج از اختیارات میرکمالی است) و هیچ دخالتی در محتویات کالا ندارد. در صورت تمایل و در صورت امکان، ‏مشتری می‌تواند طی ۲ روز پس از رسیدن کالا به مشتری با کمک میرکمالی و پرداخت هزینه حمل بازگشت کالا از سوی خود مشتری ، سفارش خود را به فروشنده مرجوع کند و در صورت امکان به گارانتی آن محصول بفرستد.
در نظر داشته باشید که ممکن است سفارش به دلایل متعددی پردازش نشود. وب‌سایت، حق رد کردن یا لغو هر سفارشی را در هر زمانی برای خود محفوظ می دارد. ما متعهد می‌شویم که شرایط معامله را هر چه روشن تر و در کمال صداقت برای کاربران خود تصریح کنیم، هرچند امکان خطا وجود دارد. در چنین وضعیتی میرکمالی با کاربران تماس گرفته، اطلاعات به روز شده را در اختیار آن‌ها قرار داده و سفارش را در صورت لزوم لغو خواهد کرد.در امر واردات ممکن است از بین صد ها کالا برخی کالا نرسد و میرکمالی اگر کالایی نرسد تمام هزینه های مشتری را به مشتری بر میگرداند و ضرر و زیان خریداری شدن و نرسیدن کالا به میرکمالی متحل می شود نه مشتری.
در خرید کالای برقی این نکته را مد نظر داشته باشید کالاهای برقی که سفارش آمریکا هستند وارداتی می باشد با ولتاژهای ۱۱۰ ولت یا … کار میکنند که اگر آنها را به برق شهری با ولتاژ ۲۲۰ ولت متصل نمایید موجب سوختگی و از کار افتادن آن محصول می شود لذا کلیه عواقب اتصال محصولات برقی به برق با ولتاژهایی به غیر از آنچه روی محصول یا بسته بندی محصول درج شده باشد به عهده مشتری بوده و خرابی و سوختگی به دلایل فوق، شامل گارانتی یا امکان برگشت محصول نمیباشد به همین منظور برای جلوگیری از اتفاقات این چینین میبایست مبدل برق مناسب را مشتری تهیه کند.
رنگ، سایز، مدل، تاریخ، تعداد، نوع بسته بندی و کلیه آپشن های سفارشات طبق اظهار مشتری در زمان ثبت سفارش انجام خواهد گرفت. در مواردی که خطایی در ارائه اطلاعات در زمان ثبت سفارش رخ دهد مسئولیتی متوجه میرکمالی نمی باشد لازم به ذکر است پس از خرید کالا از سوی میرکمالی و تغییر وضعیت سفارش به “خریداری شده از خارج از کشور” امکان تغییر سفارش به هیچ عنوان مقدور نمی باشد لذا در انتخاب خود دقت کنید. همچنین در مواردی که خطا در ارسال سفارش توسط فروشنده رخ دهد مسئولیت حقوقی متوجه سایت میرکمالی نمی باشد.
مشتری کالا را درب منزل خود تحویل می گیرید و نیاز به مراجعه به گمرک یا ارگان و سازمانی نیست!
در سفارشات خارجی پرداخت در محل به صورت تمام وجه وجود ندارد به این معنی که کل هزینه پس از تحویل به مشتری پرداخت شود میسر نیست چون شرکت از سفارش خریدار و تحویل وی مطمئن نیست بنابراین فقط به صورت بیعانه ای و خرید نقدی خرید سفارش از خارج از کشور انجام می شود.
جهت کاستن از حجم محموله ها و کاهش هزینه حمل، احتمال دارد سفارشات بدون جعبه و بسته بندی اورجینال به شما تحویل شوند. این موضوع مخصوصا در مورد سفارشات با بسته های حجیم و بزرگ صادق است. چنانچه وجود جعبه ضروری است کاربر می بایست در زمان ارسال لینک این مساله را مورد تاکید قرار دهد تا درخواست وی با تخمین هزینه اضافی پردازش شده و اعلام شود.
با توجه به احتمال باز شدن بسته ها در گمرک، تحویل کالا در بسته بندی به صورت پلمپ و باز نشده قابل تضمین نخواهد بود اما تمام تلاش را خواهیم کرد مشکلی از بابت پلمپ پیش نیاید، هرچند این اتفاق به ندرت رخ می دهد به هر حال میرکمالی حق باز نمودن هر بسته را در هر زمان از مراحل سفارش به هر دلیل برای خود محفوظ می دارد.
در ارسال لینک، و سفارش محصول دقت نمایید. در بسیاری از موارد بازگرداندن کالا مقرون به صرفه نیست.
چنانچه کالای سفارش داده شده توسط فروشنده اشتباه ارسال شود، مسئولیت این اشتباه از نظر قانونی متوجه فروشگاه میرکمالی نخواهد بود.
زمان ورود کالا از زمان سفارش و واریز وجه بین ۳۰ تا ۶۰ روز کاری از زمان ارسال از کشور مبدا به ایران می باشد اما با توجه به ماهیت فعالیت های بازرگانی، ندرتا با تاخیر های برنامه ریزی نشده شرکت های پستی یا عملیات ترخیص مواجه می شویم و یا ممکن است کشور واسطی که از طریق آن کالا به ایران ارسال میشود مرزهایش را به صورت موقت بر روی کشور ببندد که کاملا خارج از کنترل میرکمالی است و ممکن است زمان تحویل تعهد شده را به تاخیر اندازد که در این صورت مشتری تا عادی شدن شرایط باید منتظر دریافت کالا بماند. در این موارد کاربر حق هر گونه اعتراض و اقدام قانونی را از خود سلب می نماید .
اگر سفارش دهنده تمایل به حالت دادن بیعانه در ابتدای سفارش خود و پرداخت مابقی هزینه اعلام شده پس از رسیدن محصول باشد میزان بیعانه ۳۰ درصد قیمت کل اعلام شده از سوی میرکمالی است لازم به ذکر است در برخی مواقع مانند سفارش اول مشتری به میرکمالی ممکن است این ۳۰ درصد کمتر نیز شود.
ممکن است در یک فاکتور چندین کالا از سوی مشتری سفارش داده شده باشد ، برخی از کالاها برسد و برخی به دلایل مختلف نرسد در این مواقع اگر مشتری به صورت بیعانه ای خرید خود را انجام داده باشد مبلغ کالاهایی که نرسیده از کل سفارش کسر و سپس مشتری ملزم به پرداخت موارد رسیده است و اگر مشتری به صورت کامل پرداخت کرده باشد مبالغ موارد نرسیده به مشتری عودت داده می شود .
امکان ارائه فاکتور از سایت خرید میشود به دلیل اینکه عملا شرکت در حال دور زدن تحریم ها هست مقدور نمی باشد.
در صورت پرداخت به صورت بیعانه از سوی مشتری به محض وارد شدن کالا به کشور به مشتری از طریق ایمیل اطلاع داده می شود که کالا آماده ارسال به ادرس وی می باشد و نیاز است الباقی هزینه را تسویه نمایند مشتریانی هم که کامل در لحظه خرید تسویه نموده اند کالا مستقیم برایشان ارسال میشود. لازم به ذکر است مشتریانی که تسویه کامل در لحظه سفارش میکنند هزینه ارسال به درب منزل برای آنها با قیمت بسیار پایین و مشتریانی که تمایل به خرید بیعانه ای دارند هزینه ارسال به عهده خودشان است.
پس از هماهنگی با مشتری و واریز مبلغ کالا چه به صورت بیعانه ای چه به صورت تمام مبلغ ، سریعا کالا خریداری میشود به همین دلیل امکان بازگشت مبلغ میسر نمی باشد به همین جهت قبل از واریز تمام و کمال تصمیم خود را برای خرید بگیرید سپس اقدام نمایید.
در صورتی که مشتری خرید به صورت بیعانه ای را انتخاب کرده باشد و کالای وی به کشور رسیده باشد و میرکمالی به او اطلاع دهد اما اگر تلفن های وی در دسترس نباشد ( طی ۷ روز دائمآ با وی تماس گرفته میشود اگر طی این ۷ روز در دسترس نبود) و یا مشتری از از قبول سفارش امتنا ورزد و به هر دلیلی میرکمالی نتواند سفارش را به دلیل عدم قبول مشتری به وی تحویل دهد از طرق ایمیل – پیامک و تلفن به وی اطلاع رسانی میشود که میرکمالی مدارک و اسناد عدم قبول سفارش از سوی مشتری را در آرشیو خود داشته باشد تا ۷ روز میرکمالی سفارش مشتری را نزد خود امانت نگه میدارد اگر در طی این ۷ روز مشتری باز هم از دریافت سفارش خود امتنا ورزید علاوه بر عدم عودت هزینه به مشتری کالا به صورت تمام و کمال به میرکمالی تعلق می گیرد و پس از ۷ روز مشتری حق هیچ گونه اعتراض و شکایت را نخواهد داشت.لازم به ذکر است میرکمالی تعامل بسیار نزدیکی با مشتریان خود دارد و اگر به هر دلیلی مانند مشکل مالی یا در دسترس نبودن مشتری برای تحویل کالا داشته باشد با مشتری توافق حاصل میشود که تا زمان خاصی مرسوله مشتری دست میرکمالی امانت بماند که مشکل مشتری حل شود پس از زمان توافق شده و در صورت عدم امکان مشتری به تحویل سفارش خود نیز علاوه بر عدم عودت هزینه به مشتری کالا به صورت تمام و کمال به میرکمالی تعلق می گیرد.
اگر اختلافی میان کاربر و «فروشگاه میرکمالی» به وجود آید، « فروشگاه میرکمالی» تلاش خواهد کرد تا این اختلاف را به روش منصفانه، کم هزینه و بدون نیاز به مراجع قانونی حل کند. در صورت بروز هر گونه مشکل، از شما خواهشمندیم که در مرحله اول مستقیما با «مدیریت فروشگاه میرکمالی» تماس بگیرید. تلاش ما این خواهد بود که مسئله مربوطه را بدون نیاز به پیگیری حقوقی و در اسرع وقت حل و فصل نماییم.
در سفارشات که با پست ارسال میشود در صورتی که بسته به دلایل مختلف مانند عدم حضور در محل ، عدم تحویل از پستچی یا هر مسئله این چنینی بسته برگشت بخورد و خسارت ببیند فروشگاه میرکمالی هیچ گونه مسئولیتی را به دلیل برگشت خوردن کالا نمی پذیرد و خسارتی نیز پرداخت نخواهد کرد. اگر بسته ارسالی هم خسارتی نبیند و قرار به ارسال دوباره باشد هزینه برگشت خوردن کالا که به فروشگاه میرکمالی متحمل شده از مشتری دریافت می شود.
از ۱۰۰ درصد کالاها تقریبا ۱ الی ۲ درصد به دلایل مختلف مانند تاخیر بیش از حد ، مشکلات پستی ، مفقود شدن کالا و … نمی رسد که امری عادی در زمینه واردات است . از این رو فروشگاه میرکمالی تضمین مالی را برای مشتری انجام میدهد و وجه پرداخت شده از سوی مشتری گارانتی است و در صورت نرسیدن کالا تمام هزینه واریزی از سوی مشتری عودت داده می شود لازم بذکر است در این موارد با توجه به اینکه فروشگاه میرکمالی در نرسیدن کالا نقشی ندارد و خارج از اختیارات است کاربر حق هر گونه اعتراض و اقدام قانونی مبنی بر نرسیدن کالا را از خود سلب می نماید.

کالاهای دارای محدودیت :

لیست انواع کالاهایی که به هر دلیل برای اخذ سفارش آن ها محدودیت می باشد در ذیل آمده است. لازم به ذکر است این لیست منتج از قوانین واردات گمرک جمهوری اسلامی ایران و مورد تایید مجلس شورای اسلامی می باشد:
– کالاهای ممنوعه براساس شرع مقدس اسلام و به موجب قانون
– کالاهای ممنوع شده به موجب جدول تعرفه گمرکی یا تصویب ‌نامه های متکی به قانون
– اسلحه از هر قبیل، باروت، چاشنی، فشنگ، گلوله و سایر مهمات جنگی، دینامیت و مواد محترقه و منفجره مگر با اعلام و موافقت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
– مواد مخدر و روانگردان از هر قبیل و پیش سازهای آنها مگر با موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هر مورد
– دستگاههای فرستنده از هر نوع و قطعات متعلق به آنها مگر با موافقت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در هر مورد
– دستگاه مخصوص عکاسی و فیلمبرداری هوایی مگر با موافقت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
– سامانه (سیستم‌)های استراق سمع، فرستنده ها و ضبط کننده های کوچک اعم از ریزدوربینها و ریزمیکروفونها با قابلیت جاسوسی و فرستنده های خاص و پوششی با سرعت بالا، انواع کالا یا سامانه (سیستم)‌های با قابلیت کنترل و شنود ارتباطات با سیم و بیسیم (مونیتورینگ) و سامانه (سیستم‌)‌های رمزکننده که در راستای اهداف جاسوسی کاربرد دارند مگر با موافقت وزارت اطلاعات در هر مورد
– حاملین صوت و تصویر ضبط شده خلاف نظم عمومی یا شؤون ملی یا عفت عمومی و یا مذهب رسمی کشور به تشخیص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
– کتاب، روزنامه، مجله، صور، علامت و هر نوع نوشته مخالف نظم عمومی یا شؤون ملی یا عفت عمومی و یا مذهب رسمی کشور به تشخیص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
– کالاهای دارای عبارت یا علامتی مخالف نظم عمومی یا شؤون ملی یا عفت عمومی و یا مذهب رسمی کشور روی خود آنها یا روی لفاف آنها و یا در اسناد مربوط به آنها
– اسکناس‌های خارجی از جریان قانونی خارج شده، اسکناس، تمبر و برچسب (باندرول) تقلبی و بلیط بخت آزمایی (لاتاری)
– کالاهای دارای نشانی یا نام یا علامت یا مشخصات دیگری بر روی خود کالا یا روی لفاف آنها به منظور فراهم کردن موجبات اغفال خریدار و مصرف کننده نسبت به سازنده یا محل ساخت یا خواص یا مشخصات اصلی آن کالا
تبصره ـ کالایی که با نظارت و تأیید گمرک موجبات اغفال در آنها محو گردد، از شمول بند فوق مستثنی است.
کالاهای ممنوع الورود به موجب قوانین خاص

محتوا

فروشگاه میرکمالی نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است فروشگاه میرکمالی تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط فروشگاه میرکمالی دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

وب ‏‌سایت فروشگاه میرکمالی هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت فروشگاه میرکمالی تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
سایت فروشگاه میرکمالی ممکن است دارای سرویس‌‏هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس‌‏های جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه‌‏های خبری، شبکه دوستان و سرویس‏‌های دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه می‏‌شوند. شما توافق می‏‌کنید که از این سرویس‏‌های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام‏‌هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.

© کلیه محتویات سایت فروشگاه میرکمالی شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت فروشگاه میرکمالی تعلق دارد.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در فروشگاه میرکمالی مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در فروشگاه میرکمالی قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، فروشگاه میرکمالی نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، فروشگاه میرکمالی موظف است موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد (از طریق یکی از راههای ایمیلی – تغییر وضعیت در سایت – sms و یا تلفنی) و سفارش را لغو نماید . ذکر این نکته لازم است که برگشت وجه برای مشتریانی که پرداخت آنلاین انجام دادند در صورتیکه شماره شبا یا کارت برای برگشت وجه اعلام نمایند از ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری خواهد بود.
این نکته قابل ذکر است وقتی مشتری سفارش را ثبت کند (چه پرداخت آنلاین و چه پرداخت در محل انتخاب کند) به معنای تایید نهایی سفارش که منجر به ارسال از سوی فروشگاه میرکمالی شود ندارد لذا بعد از بررسی و تایید قیمت و موجودی از سوی فروشگاه میرکمالی ، کالا برای مشتری ارسال می شود.
لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات قیمت تمام شده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود،جداگانه محاسبه شود.

کد تخفیف کالا

در هر خرید با توجه به مبلغ کالای سفارشی به شما امتیاز مشخصی به عنوان امتیاز طرفداری تعلق میگیرد که میتوانید در تخفیف های بعدی از آن استفاده کرده و تخفیف بگیرید نکته حائز همیت آن است شما در در صورت تمایل به استفاده از امتیازات طرفداری خود در هر کالا مجاز به استفاده از ۱۰ هزار تومان بیشتر نیستید. زمان استفاده از کد های تخفیف تا ۹۰ روز بعد از بدست آوردن آن قابل استفاده است.
قابل ذکر است اعطای امتیاز برای محصولات با تخفیف در نظر گرفته نمی شود.

ارسال کالا

در قسمت روش های ارسال کالا به صورت کامل به روش ها و قوانین آن اشاره شده است که میبایستی به اینجا بروید و کامل مطالعه نمایید. مهمترین نکته که نیاز به یاداوری دارد “روش ارسال اقتصادی یا با تخفیف” می باشد در این روش فقط برای مشتریانی که هزینه کالای خود را پرداخت اینترنتی کرده اند با قیمت پایین ارسال میشود در غیر این صورت زمانی که مشتری روش پرداخت هنگام تحویل را انتخاب کند هزینه ارسال برای مشتری در صورت امکان با تخفیف در نظر گرفته می شود.
در کالاهایی که ارزش مالی آن بالا باشد و مشتری تمایل به پرداخت در محل داشته باشد مبلغی به عنوان بیعانه در ابتدا باید پرداخت کند ( حدود ۵۰ هزار تومان ) که فروشگاه میرکمالی مطمئن شود کالا برگشت نمیخورد چون در صورتی که کالا را خریدار به هر دلیلی تحویل نگیرد و بسته برگشت بخورد در پروسه برگشت خوردن احتمال آسیب دیدن کالا بسیار افزایش میابد سپس الباقی مبلغ را خریدار می تواند در محل پرداخت نمایید.
این نکته قابل ذکر است تمامی کالاها امکان پرداخت در محل ندارند اگر کالایی امکان پرداخت در محل را نداشت به مشتری این مهم اطلاع داده می شود.
در ارسالات با پست، زمان اعلامی تحویل کالا با شرکت پست است یعنی با توجه به انتخاب مشتری بین پست سفارشی یا پست پیشتاز زمان اعلام شده تحویل کالای شما از سوی فروشگاه میرکمالی به پست است با توجه به اعلام شرکت پست در سایت خود جهت تحویل مرسوله با توجه به نوع پست نسبت میتوانید اطلاع کسب کنید طی چه زمانی به شما تحویل خواهد شد. بنابراین تاخیری اگر به ندرت در تحویل کالا به مشتری اتفاق بیفتد فروشگاه میرکمالی نقشی و مسئولیتی ندارد و فقط مسئولیت این را دارد با توجه به نوع پست انتخابی از سوی مشتری طی زمان اعلامی آن را به شرکت پست تحویل دهد.

نمایندگی

فروشگاه میرکمالی در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق فروشگاه مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفا در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی فروشگاه میرکمالی اطلاع دهید.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه میرکمالی هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

 

 

در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

تلفن تماس: ۳۳۲۲۷۱۵۲ – ۰۲۸     فکس: ۳۳۲۳۹۲۰۱ – ۰۲۸ 

(ساعات پاسخگویی : ۱۰:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷:۳۰ الی ۲۱ همه روزه به جر ایام تعطیل)

آدرس فروشگاه:
استان قزوین – شهر قزوین، خیابان طالقانی، سه راه خیام، مجنمع تجاری البرز، طبقه ۱- ، پلاک ۱۱،  فروشگاه میرکمالی